Cum cumpar
Cum cumpar
Selectarea produselor dorite
In momentul in care ati gasit un produs pe care doriti sa il achizitionati atat din pagina CATALOG cat si din alte pagini ale websiteului nostru, selectati mai intai OPTIUNEA, daca este cazul, citind cu atentie descrierea produsului iar apoi apasati pe butonul ADAUGA IN COS. Veti putea continua catre pagina de vizualizare a COSULUI DE CUMPARATURI, unde aveti optiunea sa vizualizati lista de produse existente in cos, sa modificati cantitatile pe care doriti sa le achizitionati sau sa renuntati la unul, mai multe sau toate produsele din in cos. Pentru a va intoarce din nou la site si a adauga alte produse in cos, utilizati meniul penturu a naviga la pagina de shop sau alte pagini. In pagina CART veti putea adauga un cupon sub forma unui cod si prin apasarea butonului „APLICA CUPONUL”. Dupa aplicarea cuponului, Totalul de plata se va modifica si veti avea posibilitatea de a continua apasand butonul CONTINUA CU FINALIZAREA COMENZII.
In Pagina de CHECKOUT veti completa datele de facturare si Livrare. Aici veti alege Metoda de plata si Tipul de livrare.
Pentru moment, produsele fizice (plasa si cutiile cadou) sunt livrate gratuit doar pe teritoriul municipiului Timisoara.
In cazul in care informatiile pentru facturare sunt diferite de informatiile pentru livrare, bifati casuta „LIVREZI LA O ALTA ADRESA?” si introduceti informatiile dorite.
Finalizarea comenzii
Puteti transmite comentarii la comanda dumneavoastra, utilizand campul „Observatii” (de ex: anumite note pentru livrare). Dupa ce v-ati asigurat ca sunteti de acord cu Termenii si Conditiile practicate, apasati butonul „PLASEAZA COMANDA”.
Se va deschide o noua pagina de procesare a platii de la LibraPay. Dupa finalizarea platii cu succes, veti fi redirectionati catre pagina de confirmare a comenzii unde se va afisa sumarul comenzii, iar in cateva momente veti primi confirmarea prin e-mail. Daca nu primiti confirmarea prin email, va rugam sa ne contactati pentru suport!
Tot aici, in Pagina de confirmare, veti avea posibilitatea sa completati formularul pentru Programarea serviciului achizitionat. Va vom contacta in cel mai scurt timp pentru confirmarea programarii.
Politica de retur
Dreptul de retur in 14 zile
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
Indiferent de motiv, dacă vreți să returnați produsul sau serviciul cumparat, noi vă vom returna banii in maxim 24 de ore de la primirea cererii de retur. Tot ce trebuie sa faceti este să ne contactați folosind formularul de contact din pagina de CONTACT.
În cazul în care vreți să returnați un produs sau un serviciu pe care l-ați achitat parțial cu VOUCHER, vă vom reactiva voucherul iar diferența vă va fi restituită.